
Case study #12 – Międzynarodowy miszmasz ubezpieczeniowy
Klient zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w dochodzeniu odszkodowania z tytułu uszkodzenia pojazdu.
Klient zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w dochodzeniu odszkodowania z tytułu uszkodzenia pojazdu.
Zwróciła się do nas firma zajmująca się pozyskiwaniem środków unijnych, która od pewnego czasu zmagała się z trudnościami finansowymi wynikającymi z rosnących kosztów operacyjnych i spadającej liczby klientów.
Do naszej kancelarii zwrócił się klient, z którym rozwiązano umowę o pracę zawartą na czas nieokreślony, wobec odmowy przyjęcia przez niego wypowiedzenia zmieniającego warunki umowy o pracę.
Do kancelarii zwrócił się klient mający poważne problemy finansowe. Poinformował nas, że wskutek gwałtownego pogorszenia stanu zdrowia zmuszony był do zamknięcia prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, która i tak już mocno ucierpiała przez pandemię COVID-19.
Do kancelarii zwrócił się przedstawiciel jednej z małopolskich firm transportowych. Poinformował nas, że zakupił używany samochód dostawczy sprowadzony z Francji. Zgodnie z zapewnieniami sprzedającego, nota bene od wielu lat współpracującego z naszym klientem, pojazd miał być bezwypadkowy i sprawny technicznie.
W działaniach instytucji państwowych i samorządowych często brak jest elastyczności i otwarcia na zmiany – dominuje przywiązanie do przyzwyczajeń i działania tak, jak robiło się od zawsze. Sile przyzwyczajeń opierają się nawet procedury zamówień publicznych.